ROZLICZENIE WSPARCIA PODSTAWOWEGO POMOSTOWEGO

Szanowni Państwo,

Informujemy, że zgodnie z zapisami dokumentu „Zasady udzielania wsparcia na rozwój przedsiębiorczości na rzecz uczestników w ramach Działania 6.2 i Poddziałania 8.1.2 PO KL” rozliczenie wsparcia podstawowego pomostowego następuje poprzez:

  1. złożenie oświadczenia o dokonaniu zakupów towarów lub usług zgodnie z  zestawieniem oraz Umową o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego,
  2. złożenie szczegółowego zestawienia towarów i/lub usług zakupionych w ramach podstawowego wsparcia pomostowego,
  3. złożenie aktualnego CEIDG.

Rozliczenie, zgodnie z § 7 ust. 2 Umowy o udzielenie podstawowego wsparcia pomostowego, musi być złożone w biurze projektu ds. kontaktu z uczestnikami (adres poniżej) w terminie 30 dni od dnia 17.12.2014 r., czyli do 16.01.2015 r.

„Inkubator przedsiębiorczości młodych”

Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny

Uniwersytetu Łódzkiego

  1. Rewolucji 1905 r. 41

90-214 Łódź.

Pokój F026

Wzory dokumentów związanych z rozliczeniem wydatków w ramach podstawowego wsparcia pomostowego (tj. oświadczenie o dokonaniu zakupów towarów lub usług oraz szczegółowe ich zestawienie) znajdą Państwo w plikach do pobrania na naszej stronie internetowej i w załączniku.

W grudniu biuro projektu będzie otwarte w następujących dniach:

17.12.2014 r. (środa) – godz.: 10:00-14:00,

18.12.2014 r. (czwartek) – godz.: 10:00-14:00,

19.12.2014 r. (piątek) – godz.: 10:00-14:00,

22.12.2014 r. (poniedziałek) – godz.: 10:00-12:00

29.12.2014 r. (poniedziałek) – godz.: 10:00-14:00,

30.12.2014 r. (wtorek) – godz.: 10:00-14:00,

31.12.2014 r. (środa) – godz.: 10:00-14:00,

Terminy pracy biura w styczniu zostaną podane pod koniec grudnia.