ROZLICZENIE WSPARCIA PODSTAWOWEGO POMOSTOWEGO
Opublikowane w dniu: 11 grudzień 2014
Szanowni Państwo,
Informujemy, że zgodnie z zapisami dokumentu „Zasady udzielania wsparcia na rozwój przedsiębiorczości na rzecz uczestników w ramach Działania 6.2 i Poddziałania 8.1.2 PO KL” rozliczenie wsparcia podstawowego pomostowego następuje poprzez:
- złożenie oświadczenia o dokonaniu zakupów towarów lub usług zgodnie z zestawieniem oraz Umową o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego,
- złożenie szczegółowego zestawienia towarów i/lub usług zakupionych w ramach podstawowego wsparcia pomostowego,
- złożenie aktualnego CEIDG.
Rozliczenie, zgodnie z § 7 ust. 2 Umowy o udzielenie podstawowego wsparcia pomostowego, musi być złożone w biurze projektu ds. kontaktu z uczestnikami (adres poniżej) w terminie 30 dni od dnia 17.12.2014 r., czyli do 16.01.2015 r.
„Inkubator przedsiębiorczości młodych”
Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny
Uniwersytetu Łódzkiego
- Rewolucji 1905 r. 41
90-214 Łódź.
Pokój F026
Wzory dokumentów związanych z rozliczeniem wydatków w ramach podstawowego wsparcia pomostowego (tj. oświadczenie o dokonaniu zakupów towarów lub usług oraz szczegółowe ich zestawienie) znajdą Państwo w plikach do pobrania na naszej stronie internetowej i w załączniku.
W grudniu biuro projektu będzie otwarte w następujących dniach:
17.12.2014 r. (środa) – godz.: 10:00-14:00,
18.12.2014 r. (czwartek) – godz.: 10:00-14:00,
19.12.2014 r. (piątek) – godz.: 10:00-14:00,
22.12.2014 r. (poniedziałek) – godz.: 10:00-12:00
29.12.2014 r. (poniedziałek) – godz.: 10:00-14:00,
30.12.2014 r. (wtorek) – godz.: 10:00-14:00,
31.12.2014 r. (środa) – godz.: 10:00-14:00,
Terminy pracy biura w styczniu zostaną podane pod koniec grudnia.