ROZLICZENIE WSPARCIA FINANSOWEGO NA URUCHOMIENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

Informujemy, że zgodnie z zapisami dokumentu „Zasady udzielania wsparcia na rozwój przedsiębiorczości na rzecz uczestników w ramach Działania 6.2 i Poddziałania 8.1.2 PO KL” rozliczenie wsparcia finansowego na uruchomienie działalności gospodarczej następuje poprzez:

– złożenie oświadczenia o dokonaniu zakupów towarów lub usług zgodnie z biznesplanem i harmonogramem rzeczowo – finansowym;

– szczegółowe zestawienie towarów lub usług, których zakup został dokonany ze środków na rozwój przedsiębiorczości wraz ze wskazaniem ich parametrów technicznych lub jakościowych.

Rozliczenie, zgodnie z § 6 ust. 2 Umowy o udzielenie wsparcia finansowego, musi być złożone w biurze projektu ds. kontaktu z uczestnikami (adres poniżej) w terminie 30 dni od dnia 17.09.2014 r., czyli do 17.10.2014 r.

Inkubator przedsiębiorczości młodych”

Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny

Uniwersytetu Łódzkiego

ul. Rewolucji 1905 r. 41

90-214 Łódź.

Pokój F026

Wzory dokumentów związanych z rozliczeniem wydatków w ramach wsparcia finansowego na uruchomienie działalności gospodarczej (tj. oświadczenie o dokonaniu zakupów towarów lub usług oraz szczegółowe ich zestawienie) znajdą Państwo w plikach do pobrania na naszej stronie internetowej i w załączniku.

Ponadto, jeśli w ramach wsparcia finansowego na uruchomienie działalności gospodarczej rozliczany jest zakup urządzenia używanego niezbędne jest oświadczenie sprzedającego o tym, że dane urządzenie nie zostało zakupione wcześniej ze środków unijnych.

Jednocześnie przypominamy, że wydatki w ramach wsparcia finansowego na uruchomienie działalności gospodarczej muszą być poniesione w terminie określonym w Umowie o udzielenie wsparcia finansowego. Wydatki poniesione po upływie 3-miesięcznego okresu wydatkowania wskazanego w ww. umowie (§ 3 ust. 7b) są niekwalifikowalne!